Tuesday 11 December 2012

WARGA EMAS TERPEDAYA DENGAN JANJI SEKS JENICE LEE....???


Memanglah cantik....
Tapi jika perangainya tidak secantik wajahnya, lama-lama orang pun meluat, menyampah.
Kalau warga emas pun dah dijadikan mangsa.... apa cerita ni beb!!!


alt

Dikhabarkan, semalam.....Seorang warga emas hari ini mendakwa bahawa dirinya telah diperdaya oleh parti DAP sehingga mengakibatkan kerugian sebanyak RM13,500.
Tan Kim Swee, 70, seorang penganjur konsert telah mengalami kerugian tersebut setelah Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Teratai, Jenice Lee Ying Haa enggan membayar kembali wangnya setelah menerima 18 buah buku tiket untuk konsert yang dianjurkan.
"Pada bulan Februari lalu, saya telah menguruskan konsert untuk Persatuan Hainan Selangor dan Wilayah Persekutuan di Tin Hou Temple. Saya telah memberikan 18 buah buku tiket dan diterima oleh setiausaha Janice Lee iaitu Bar Lee.
"Namun begitu, pihak beliau tidak membayar harga tiket tersebut kerana menggangapnya sebagai percuma. Konsert telah dianjurkan, namun saya masih tidak mendapat wang tiket tersebut," katanya kepada pemberita pada sidang media di Bandar Sungai Long di sini, hari ini.
Menurut Kim Swee, dia telah berulang alik ke pejabat aduan Jenice Lee beberapa kali di Taman Muda Ampang, namun tiada jalan penyelesaian yang ditemui kerana ADUN Teratai itu masih enggan membayar kepadanya.


alt

Tetapi kemudiannya.... Janice Lee dalam sidang media tadi tak mengaku dia dah kencing warga emas tu, sebaliknya Janice Lee kata warga emas tu penipu dan cuba sabotaj dia sebagai adun Teratai. Emmm gua tak faham dengan pimpinan DAP ni, jika ada sesuatu tomahan maka mereka cepat menafikan tetapi tidak pula mengambil tindakan undang undang.

"Saya tidak ambil tiket itu...saya tidak ambil, tiket itu terus diberikan kepada persatuan, saya tidak pernah ambil," katanya.

No comments: