Monday 29 October 2012

TERKINI !!! BUKTI MAT SABU SYIAH..!!!


Aku syiah......!!!

APAKAH puak-puak hijau haluan kiri memang tidak percaya yang Mat Syabu....opss! sila betulkan sebutan anda (buang huruf 'y' tu) adalah penganut Syiah. Atau percaya tetapi enggan mengakuinya secara terbuka kerana 'backfire' pada PAS sendiri..???

Bagaimanapun..... terkini GAP telah mendedahkan bukti terbaru yang bakal memanaskan suhu penyokong-penyokong tegar nak mampos puak-puak hijau haluan kiri, iaitu  video kunjungan 'hormat' Mat Sabu melawat rejim SYIAH Syria pimpinan Basyar Assad yang telah membunuh ribuan Sunni di negara tersebut sudah tersebar!!!





Dengan pendedahan ini, jelas menunjukkan bahawa Timbalan Presiden PAS ini sememangnya bertaqiyah (salah satu rukun Syiah) terhadap seluruh umat Islam di Malaysia khususnya penyokong PAS.

Berikut adalah maksud taqiyah bagi penganut Syiah:

TAQIYAH RITUAL KAUM SYI’AH

Taqiyah menurut kaum Muslimin adalah sebuah istilah yang pemahamannya hanya terarah kepada satu arti Yaitu “Dusta”. Adapun menurut Syi’ah taqiyah berarti perbuatan seseorang yang menampakkan sesuatu berbeda dengan apa yang ada dalam hatinya, artinya nifaq dan menipu dalam usaha mengelabui atau mengecoh manusia. Taqiyah adalah satu prinsip dari prinsip-prinsip kesesatan mereka. Taqiyah memiliki kedudukan yang luar biasa, mereka telah menempatkannya dalam tempat pengagungan dan pengkultusan, hingga mereka menjadikannya sebagai asas dalam agama mereka, dengan taqiyah seorang hamba akan mendapatkan pahala dan ihsan dari Allah.
Taqiyah adalah satu rukun dari rukun-rukun agama mereka, seperti halnya shalat. Ibnu Babawaihmengatakan:“Keyakinan kami tentang taqiyah itu adalah dia itu wajib. Barangsiapa meninggalkannya maka sama dengan meninggalkan shalat.”[Al-I’tiqadat, hal.114].
Mereka menisbatkan kepada imam keenam Ja’far Ash-Shadiq, dia berkata: “seandainya saya mengatakan bahwa yang meninggalkan taqiyah sama dengan yang meninggalkan shalat tentu saya benar.” [Al-I’tiqadad, hal.114]

Apa yang kesalkan ialah, taqiyah Mat Sabu berjaya mengaburi mata penyokong PAS. Malah akhbar Harakah juga seolah-olah mengutuk rejim Basyar Assad tetapi Timbalan Presiden PAS sendiri yang mengadap dan memberi sokongan kepada rejim zalim Syiah tersebut.


Amat malang bagi PAS mendapat Timbalan Presiden yang menyokong Syiah seperti ini. Bayangkan jika Mat Sabu menggantikan Haji Hadi sebagai Presiden PAS. Sudah pasti PAS bertukar nama menjadi:

PARTI AJARAN SYIAH = PAS
PARTI AJARAN SETAN = PAS
PARTI AJARAN SESAT = PAS

Di antara ketiga-tiga PAS itu..... anda berada di mana???

No comments: