Saturday 13 October 2012

GEMPAR ! APA KAITAN GADIS ARAB SEKSI NI DENGAN NIZAR LAMBAI...???


Wow!!! Memang gempar... sighh!!!
Anda kenal dengan wanita seksi dengan jelingan tajam yang cukup menggoda di atas tu.

Benarkah beliau ada kaitan dengan Nizar lambai..... Menteri Besar Perak 11 bulan....ops! mantan Menteri Besar....

Weyyyyyyyyy!!! Sabor yop!!!

Sebelum tu, mari kita berkenalan dulu dengan wanita super duper seksi di Timur Tengah ini....


Beliau adalah Yamila Diaz-Rahi, artis keturunan Lebanon dan Sepanyol. Ia lahir dan besar di Argentina, dan memulai karier sebagai foto model. Sampai sekarang, wanita sexy ini sering menghiasi sampul majalah ternama seperti Harper’s Bazaar, Marie Claire, Glamour, and Elle. Yang menariknya  adalah wanita seksi ini sudah 8 kali menjadi penghias kulit majalah Sports Illustrated. Dengan rambut panjang, bibir merekah, dan tubuh yang seksinya, Yamila disebut-sebut sebagai wanita alami paling cantik.

Oh! Yeahhh.... kompem la yop, sahih dan benar, wanita di atas tu memang tiada kaitan langsung dengan Nizar.  Jangan la dicabar suruh saman ke atau suruh sumpah kat masjid ke..... potong jari pun, memang Nizar akan menafikan!!!

Tetapi bagaimana dengan dokumen berikut.....?



Dokumen itu adalah surat sokongan yang dikeluarkan oleh Pejabat Pusat Khidmat Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun Pasir Panjang) berhubung permohonan syarikat kontraktor bernama Sipcomzu Enterprise bagi melaksanakan projek menaik taraf jalan di Lekir telah dinafikan oleh Nizar. 

Menurut sumber yang boleh dipercayai yang merupakan rakan kepada sahabat teman, yang mengenali Nizar, kini sudah tidak yakin pada perjuangan Pas yang sanggup mengabaikan perjuangan Islam setelah bersekongkol dengan Dap. 

Sebenarnya ada beberapa lagi salah guna kuasa yang serupa itu yang dilakukan oleh Nizar semasa menjadi Menteri Besar Perak dulu. Hanya dalam masa hanya 11 bulan sahaja Nizar telah menggunakan kuasanya dengan angkuh.....lebih tepat.... SALAH GUNA KUASA!



Seorang sahabat teman di dalam blognya, dengan beraninya telah MENCABAR Nizar agar menyaman dirinya jika dokumen tersebut adalah tidak benar..... Lihat   DI SINI

No comments: