Thursday 12 July 2012

POLIS DAN BAPA BINATANG!!! ROGOL BUDAK..!!!

Hiasan


BANGKOK: Seorang remaja perempuan berusia 15 tahun memfailkan aduan polis terhadap lima lelaki, termasuk tiga anggota polis dan bapanya sendiri, kerana menuduh mereka merogolnya.

Polis Nong Sua menahan Somnuek Pokkati, 42 di rumahnya di tambon Nong Sam Wang sebaik saja anak perempuannya membuat aduan rogol, semalam. 
Remaja itu berkata, bapanya merogolnya berkali-kali sejak usianya tujuh tahun.

Somnuek menafikan dakwaan itu.


Anak perempuannya membuat aduan di balai polis Nong Sua di wilayah Pathum Thani semalam dengan bantuan pekerja sosial, Siplachai Khenpa.

Remaja itu baru memulakan kerja sebagai polis lalu lintas sukarela di balai polis Pratunam Chulalongkorn di daerah Thanyaburi.

Katanya, tiga anggota polis trafik dari balai tempat dia bekerja, mabuk dan merogolnya di sebuah hotel.

Dia berkata, dia melarikan diri dan mendapatkan teksi. Selepas memberitahu kepada pemandu apa yang berlaku, dia dibawa ke sebuah hotel lain dan pemandu itu merogolnya.

Silpachai berkata, remaja itu dibawa ke rumah untuk kanak-kanak dan wanita didera di Pathum Thani oleh seorang dewasa yang dia percayai.

Ketua Polis Nong Sua, Kolonel Bancha Tipayanot berkata, siasatan akan mengambil masa kerana banyak perkara yang perlu diambil kira.

Katanya, tarikh tepat tuduhan rogol remaja itu terhadap anggota polis dan pemandu trafik masih belum dapat dipastikan lagi. - Bangkok Post.

sumber : myMetro

No comments: