Sunday 8 April 2012

RAHSIA KABINET KHAYALAN PR TERBONGKAR...!!!

Pakatan Pembangkang sudah mula menyenarai pendekkan siapa yang bakal menyandang jawatan dalam kabinet jika mereka berjaya memenangi PRU 13 nanti. Nampak sangat yang mereka gilakan hanyalah jawatan, sudah semestinya janji-janji manis yang diberikan oleh Anwar Ibrahim kepada kuncu-kuncunya yang sanggup jadi pak turut. Atau pun Anwar Ibrahim yang jadi balaci mereka?? Lihat di bawah :


Gambar di atas yang diperolehi dari sumber dalam mereka menunjukkan mereka sudah mula berangan tinggi melangit. Kemenangan yang ingin mereka perolehi hanyalah untuk kepentingan peribadi mereka sahaja. Mereka sanggup mempermainkan nasib rakyat asalkan impian mereka menakluk Putrajaya tercapai.

Ini senarai kabinet khalayan mereka, boleh ada bersiri lagi dah macam drama telenovela la pulakkan. Ini sudah menampakkan tidak ada sefahaman dalam pentadbiran mereka. Yang perasan dirinya maksum dan boleh memerintah dengan baik, tidak lain dan tidak bukan Anwar Ibrahim. Inilah yang beliau inginkan kerana tidak boleh menerima suratan takdir beliau dipecat ketika di dalam pentadbiran kerajaan dulu.

Sedarlah wahai pembaca sekalian, kenapa mungkin kita perlu memberi mereka memerintah negara yang kita cintai ini. Jika benar mereka boleh memerintah kenapa tidak mengambil peluang yang telah diberikan dalam memerintah negeri yang mereka takluki sekarang. Kenapa rakyat dalam huru hara dan kenapa tidak dibela dengan kebajikan yang sempurna?? Fikir-fikirkanlah....

Baca juga DI SINI

No comments: