Saturday 4 February 2012

NIZAR TIDAK PRIHATIN PENDUDUK DALAM DUN NAUNGANNYA JADI MANGSA RIBUT....!!!


Lihat lah twitter ADUN Pasir Panjang, Lumut yang sangat mengambil berat mengenai Setiausaha PAS Johor yang merupakan orang kaya dan mewah yang rumahnya telah terbakar baru-baru ini... Tolong kutipkan derma lagi tuhhh!!!

BACA SETERUSNYA.... DI SINI  

TETAPI.................
Apa yang Nizar ambil tindakan terhadap mangsa ribut yang menimpa penduduk Fasa 3A Seri Manjung, kelmarin???

Fasa 3A Seri Manjung berada di dalam DUN Pasir Panjang dan ADUN Pasir Panjang adalah Nizar Jamaluddin!!!

Usahkan nak tolong kutipkan derma seperti yang dia lakukan kepada sahabatnya yang kaya raya tu, batang idungnya pun haram nampak!!! Macam tu ke seorang ADUN yang peka kepada pengundi2nya....yang telah memberi kemenangan kepadanya pada PRU12 (2001) yang lalu???

Fasa 3A Seri Manjung telah dilanda ribut ketika hujan lebat dan petir sabung menyabung pada petang kelmarin (Khamis) dan mengakibatkan lebih kurang 170 pintu rumah dari 400 buah rumah penduduk setempat mengalami kerosakan.





MB PERAK.... tetap prihatin dan sempat menjenguk mangsa2 ribut tersebut walaupun beliau sangat sibut dengan urusan2 rasminya dan dikhabarkan selepas 2 jam kejadian baru beliau tiba.... kena fahamlah... Ipoh ke Manjung paling cepat jika 'line clear' pun 1 jam..



LAGI GAMBAR-GAMBAR KEJADIAN TERSEBUT..... DI SINI   
LAGI BERITA..... DI SINI     

1 comment:

Anonymous said...

Dalam ceramah YB Zul Noordin sebentar tadi, beliau berkata, politik Nizar ni di bawah tapak kakinya sahaja.... good YB!!!