Sunday 12 February 2012

JANJI YANG TIDAK TERTUNAI..... APA KATA RAKYAT.....

PERTAMA :



KEDUA :







Terkejut juga kami apabila Husam Musa boleh janji hendak bina Highway Kb-Kuala Krai dalam keadaan Hudud terbengkalai, negara Islam masuk ke laut. Jadi, apa kata kita tengok dulu reaksi rakyat Kelantan tentang janji baru PAS ini?!!





Rata-rata rakyat Kelantan masih lagi menuntut janji PAS untuk menyelesaikan dahulu masalah air di negeri tersebut sebelum membuka akaun janji-janji baru. Dan kalau dibaca dengan lebih teliti respon-respon di atas, jelas terpendam semacam satu perasaan tidak puas hati dan hilang kepercayaan terhadap kepimpinan PAS di Kelantan.

Inilah peluang yang baik buat BN. Sediakanlah manifesto dan janji pilihanraya untuk menyelesaikan isu yang dekat di hati rakyat. Insya Allah Kelantan akan kembali kepada kita.

Seperkara lagi, segelintir rakyat Kelantan masih lagi termakan dengan dakyah fuckatan bahawa negeri tersebut di anak tirikan oleh Kerajaan BN Pusat. UMNO dan BN perlu membuat usaha penerangan berkenaan jumlah bantuan tahunan kepada Kelantan yang jauh lebih besar berbanding negeri-negeri BN dan royalti minyak yang diminta-minta itu sendiri. Ramai yang masih tidak tahu kebenarannya.

*** Rakyat negeri lain yg sekarang di perintah oleh BN..... ambillah iktibar apa yg berlaku di negeri di bawah pentadbiran bukan kerajaan ni.... adakah anda mahu sebuah kerajaan yang hanya pandai 'tanam tebu d tepi bibir'.... atau pun kerajaan yang mengotakan janjinya..... TEPUK DADA TANYA IMAN.... 

No comments: