Sunday 1 January 2012

MASIH RAMAI YG TIDAK PERCAYA, HRW DAN SOROS BERI DANA KEPADA ANWAR...???

Baca dulu artikel tersebut :
Kenyataan Human Rights Watch (HRW) yang berkempen supaya kerajaan Malaysia menggugurkan kes liwat Datuk Seri Anwar Ibrahim dengan alasan menggunakan undang-undang lapuk adalah bukti jelas bahawa badan hak asasi antarabangsa itu yakin Ketua Umum PKR itu telah melakukan seks luar tabie terhadap pembantunya, Mohd Saiful Bukhari Azlan.
“Sama ada Anwar Ibrahim benar-benar melakukan liwat secara suka sama suka (consensual sodomy) atau tidak, ia tidak relevan sama sekali.
Kini tiba masanya untuk menolak undang-undang tersebut dan mengakhiri sandiwara politik lawak yang mempromosikan diskriminasi berlandaskan orientasi seksual dan membinasakan kehidupan orang lain.”, kata Phil Robertson, timbalan pengarah HRW bagi rantau Asia - seterusnya
Wan Azizah sudah tentu kecewa dan marah apabila ada pihak yang menyokong orientasi seks songsang yang menyelubungi suami beliau!
Tetapi, terdapat satu kemusykilan besar apabila MiM selidik lebih lanjut tentang ‘Human Rights Watch’ yang beria-ia sangat mempertahankan ‘consensual seks tabii’ Anwar Ibrahim serta membelakangi sensiviti umat Islam negara Malaysia.
Rupa-rupanya, George Soros, penyangak Zionis akan menyalurkan dana sebanyak US100 million kepada organisasi tersebut.
A Challenge Grant of $100 million tersebut disalurkan melalui organisasi penyangak Zionis tersebut iaitu Open Society Foundations.
Manakala, sebelum ini sudah banyak pendedahan hubungan rapat Anwar Ibrahim dengan penyangak Zionis George Soros dan juga organisasi beliau.
Malah, pergerakan politik Anwar Ibrahim juga dibiayai oleh George Soros dan Open Society Foundations!
Lihat di bawah :
Maka sekarang kita telah nampak jelas kenyataan rasmi Human Rights Watch (HRW) yang amat berat sebelah mungkin terpaksa mengikut telunjuk rakan karib Anwar Ibrahim iaitu George Soros!
Bukan itu sahaja, Yang lebih pentingnya ialah HRW telah menghina Allah swt dan ajaran Islam itu sendiri yang melaknat kaum seks songsang semasa Nabi Lut.
Dan sungguh menyedihkan ialah melihat kebangangan sesetengah pemimpin politik seperti Badrul Amin yang masih buta mata dan hati tidak dapat menyaksikan hubungan intim Anwar Ibrahim dengan celaka-celaka penyangak Zionis seperti George Soros, Wolwofitz dan Al-Gore!
Bukan sahaja buta hati tetapi Badrul Amin sanggup pula mengangkat suspek liwat tersebut sebagai ‘penyelamat Tanah Arab’ padahal kesekongkolan Anwar dengan trio penyangak antarabangsa Zionis tidak dapat disangkal lagi!
Apa pun, kita berharap agar Badrul Amin kembali insaf begitu juga diharapkan agar lebih ramai lagi yang kembali sedar daripada segala pembohongan Anwar Ibrahim!

No comments: