Friday 2 December 2011

PAS MEMANG ANJING.......




PAS Memang Anjing Yang Ditugaskan Membodohkan Melayu

Walaupun Tony Pua secara berterus-terang menyatakan kemenangan Pakatan Rakyat dan penguasaan ke atas Putrajaya akan membolehkan mereka memecat hampir separuh kakitangan awam yang rata-ratanya adalah orang Melayu dan Bumiputera bagi mengurangkan bebanan perbelanjaan kerajaan, namun PAS menerusi suara dan kata-kata Tuan Ibrahim Tuan Man selaku Ketua Penerangan PAS Pusat cuba melakukan penipuan secara terang-terangan.
Kata Tuan Ibrahim Tuan Man, kakitangan awam akan lebih terjamin apabila mereka memilih Pakatan Rakyat untuk menguasai Putrajaya. Bab mana yang dikatakan terjamin itu, hanya Tuan Ibrahim Tuan Man sahajalah yang ‘maha’ mengetahui. Tetapi kalau dia cuba rujukkan jaminan itu kepada Buku Jingga, sememangnya bodoh dia dengan NorAzli Musa, si Taliban Ipoh Barat itu, memanglah tidak jauh berbeza.
Itu cerita sewaktu Tony Pua menceritakan tentang gambaran yang bakal berlaku sekiranya Pakatan berjaya merampas Putrajaya dari Barisan Nasional. PAS dengan menggunakan Tuan Ibrahim Tuan Man dan Idris Ahmad terpaksa bertaichi untuk memberitahu ahli-ahli PAS yang lain bahawa tindakan menyingkirkan lebih setengah juta kakitangan kerajaan yang bakal dilakukan oleh DAP itu tidak akan melibatkan mereka!
Bagaimana pula dalam kes Nga Kor Meng dan Ngeh Kor Ham?
Ia juga mengundang kenyataan balas daripada para pemimpin PAS yang sekali lagi jelas cuba memperlembu dan memperbodohkan para pengikut mereka, khususnya orang Melayu.
Dalam kes terbaru yang melibatkan penghinaan yang dilemparkan oleh Nga Kor Meng terhadap Menteri Besar Perak, Zambry Abdul Kadir sebagai HITAM METALIK dan ANAK HARAM, barangkali masih lagi mengundang tafsiran atau para pemimpin PAS sedang tercari-cari kitab yang menghalalkan perbuatan Nga Kor Meng terhadap Zambry Abdul Kadir. Walaupun buat masa sekarang, belum ada sebarang ulasan yang kedengaran dari mulut para pemimpin PAS berhubung perkara itu, namun kita menjangkakan para pemimpin PAS tentunya mempunyai pelbagai helah untuk menyesatkan Melayu terutama sekali Melayu-Melayu yang sudah berjaya diperdayakan supaya tidak membaca atau mengambil tahu sebarang maklumat daripada pihak yang banyak mendedahkan tembelang mereka seperti Utusan Malaysia dan TV3.
Ngeh Kor Ham pula dalam secara jelas dan ‘teratur’ telah melabelkan masyarakat India sebagai BODOH. Ngeh Kor Ham dalam siri twitternya mempersoalkan tentang tuduhan yang mengesahkan dia menganggap masyarakat India sebagai bodoh. Kata Ngeh Kor Ham, dia merupakan pihak yang paling kuat membela masyarakat India, bagaimana mungkin dia tergamak untuk mengatakan masyarakat India bodoh.
Yang tidak dinyatakan oleh Ngeh Kor Ham ialah bagaimana dia cuba mengepung kuasa di kalangan kaumnya sahaja dalam DAP. Perhatikan bagaimana Kulasegaran, Ahli Parlimen Ipoh Barat yang juga merupakan seorang pemimpin DAP yang jauh lebih berpengalaman berbanding Ngeh Kor Ham sendiri, dipinggirkan oleh Ngeh Kor Ham dan Nga Kor Meng.
Dari sehari ke sehari, DAP semakin menunjukkan taring dan belang rasis yang tegar. DAP tidak lagi bersembunyi-sembunyi tentang kecenderungan mereka untuk bersikap rasis dan melabelkan sesiapa sahaja dengan pandangan RASIS mereka kerana mereka juga tahu, PAS akan sentiasa menyokong dan menjilat mereka dengan apa cara sekalipun.
Kita akan dapat melihat bagaimana PAS akan kembali memainkan cerita tentang ASSOBIYYAHnya UMNO bagi mengimbangi cerita tentang Ngeh Kor Ham dan Nga Kor Meng. Kita juga akan melihat dan mendengar hujah-hujah baru PAS tentang betapa salahnya UMNO kerana telah mengejek-ngejek Nga Kor Meng sebagai BABI MATA SEPET. Malah jangan juga terkejut sekiranya Azli Taliban yang tidak pernah tahu tentang sunnah, bercerita tentang sunnah-sunnah Nabi s.a.w pula selepas ini.
Sebabnya sangat mudah, PAS adalah ANJING YANG DITUGASKASN UNTUK MEMBODOHKAN MELAYU DI PERAK dan di Malaysia!!!


- Perak Today

No comments: