Monday 26 December 2011

JANJI YANG DIMUNGKIRI....!!!

DOSA YANG PERLU DI TAUBAT SEBELUM NIK AZIZ PULANG KE SISI ALLAH


Agak kasar!!!
Tapi itulah antara dosa-dosa besar di antara Nik Aziz dan rakyat Klate yg entah bila akan di ampuni.


Entah kali ke berapa pun aku tak tahu, mereka berjanji dengan rakyat negeri Kelantan untuk memperbaiki mutu perkhidmatan pembekalan air bersih di Kelantan. Kalau tak silap aku, setiap kali PRU, itulah antara janji-janji mereka dan setiap kali melafazkan janji, maka bertambahlah dosa mereka kepada sekua rakyat negeri Cik Siti Wan Kembang.

Tanah serendah sekebun bunga, masih lagi menikmati taraf air krlas ke 3. Sedih pedih kalu nak pikir! Tengok pemimpin dok menyalak nak kepada Islam, kebersihan sebahagian daripada Agama, tetapi perkara asas masih gagal di sediakan untuk rakyat.

Sekarang ini Nik Aziz katanya dalam keadaan tenat, Kita doakan semoga hayat beliau masih panjang kerana banyak lagi perkara yg belum beliau laksanakan termasuk janji2 dlm pru lepas. Lagipun, kita harap beliau dan kita semua sempat bertaubat!



Sumber :  PAS Beruk

Walaupun aku hanya manusia biasa, tetapi secelupar mulut aku, aku tidak tergamak untuk mendoakan bala dan keburukan kepada orang lain walaupun orang itu adalah syaitan bertopengkan manusia. Inikan pulak seorang yang digelar ULAMA (oleh para pengikutnya)....  

No comments: