Monday 11 April 2016

JAWAPAN TERBAIK OLEH DR.ZAKIR, PELAJAR MELAYU JURUSAN PERUBATAN TERMALU !


Semalam hampir 30 ribu hadirin datang ke ceramah Dr. Zakir Naik di Stadium Tertutup Kompleks Sukan Negeri Terengganu, Gong Badak telah mencetuskan fenomena dan menjadi viral di media sosial. 



umt

Di sebalik fenomena itu, ada seorang perita pelajar Malaysia jurusan perubatan yang cuba untuk memburukkan Malaysia.  Salah seorang penonton yang turut hadir semalam turut menceritakan apa yang berlaku semalam seperti di bawah :


Untuk rekod, 80 orang yang dikatakan oleh pelajar tersebut kononnya tidak dapat biasiswa adalah mereka yang mengambil pinjaman PTPTN. Untuk makluman, JPA menawarkan kepada semua pelajar tawaran biasiswa. Mereka yang menolak adalah kerana tidak mahu terikat dengan kontrak kepada kerajaan. Itu pilihan pelajar berkenaan sendiri. Kebanyakkan mereka yang tolak biasiswa JPA adalah pelajar-pelajar bukan Melayu. Kebanyakkan mereka akhirnya dapat menukar dari status pinjaman kepada biasiswa.




Berikut adalah video penjelasan di bawah terhadap persoalan pelajar perubatan Malaysia yang kufur nikmat dari Dr Zakir Naik.


'...... BUT PLEASE DON'T BLAME YOUR GOVERNMENT' !!!

No comments: