Monday 13 April 2015

AWAS ! LELAKI INDIA PERDAYA DAN MURTADKAN WANITA MELAYU KE AGAMA HINDU !!!


TERSEBAR beberapa gambar di aplikasi mesej ringkas Whatsapp hari ini yang mendakwa seorang lelaki India dikatakan telah melarikan dan memurtadkan seorang wanita Melayu Islam.

Melalui info yang dikatakan disebar melalui sebuah group Whatsapp Ustaz Hafidz , mereka  mendakwa seorang lelaki India bernama Siva Ballan atau lebih dikenali dengan panggilan Siva telah menipu, menyihir dan meniduri ramai wanita-wanita Melayu serta memurtadkan mangsa-mangsanya ke agama Hindu.
Melalui mesejnya, mangsa memberitahu akan adik saudaranya telah dilarikan oleh suspek :
Mohon semua jemaah buat solat hajat dan yasin untuk membantu saya berkaitan dengan orang di atas ni bernama Siva Ballan atau Siva…
Dia ni kita dapati telah menipu, menyihir, lalu meniduri wanita2 melayu serta memurtadkan wanita melayu ke agama Hindu….
Sudah dua minggu dia melarikan saudara perempuan saya tanpa dikesan… saya amat memerlukan bantuan semua bagi menjayakan misi ini… saudara perempuan saya gambar di bawah bernama Intanku Seri Mastika…Syukran.. Allah pasti membalas jasa baik anda semua yang ikhlas…
pulak7
Manakala, mesej yang sama juga telah disebarkan oleh seorang pengguna Facebook bernama Samad Alpacino di laman sosialnya dengan meminta orang ramai membuat solat hajat dan bacaan yasin.
pulak66666
Kepada sesiapa yang mempunyai info mengenai perkara ini, anda boleh kongsikan maklumat anda kepada kami. -MYNEWSHUB.CC

No comments: