Friday 27 February 2015

ABBY ABADI MENGAKU ULAMA DAN PROFESIONAL PAS TIDAK SEHALUAN, RETAK MENANTI BELAH !!!


UNTUK berundur kembali dan mengaku silap memilih PAS bukanlah langkah bijak bagi seorang aktivis yang juga bekas pelakun, apatah lagi kini sudah bergelar 'Ustazah' segera. 


Hendak tak hendak terpaksa telan segala kepahitan semasa didalam PAS. Kini, ustazah Abby sudah mula nampak keretakkan didalam PAS. Ianya begitu ketara sekali. 

Jesteru, Abby menyeru  golongan Ulama dalam PAS diminta tidak menyisihkan golongan profesional, begitu juga golongan profesional diharap jangan berasa pelik berada disisi golongan ulama, kerana masing-masing amat memerlukan untuk meneruskan perjuangannya. Itu pandangan aktivis PAS, Abby Abadi ketika ditanya berhubung dakwaan pergolakan yang berlaku antara dua kelompok itu, menjelang pemilihan PAS Jun ini. 

Mengikut Abby, beliau merasa perkara itu patut dipulihkan. Dalam konteks ini katanya, Tuan Guru Haji Hadi memainkan peranan paling besar sebab beliau adalah sebagai Presiden kan, tetapibeliau melihat permasalahan ini, kalau boleh diterima pakai apa yang beliau sebut itu.  

BACA SETERUSNYA.... DI SINI

No comments: