Tuesday 5 August 2014

KERAJAAN LIM GUAN ENG LULUSKAN PESTA BOGEL... PAS SALAHKAN UMNO... ???

 
Kini tersebar luas lah gambar sekumpulan manusia berperangai haiwan kononnya atas nama kebebasan berkeadaan bogel dikhalayak ramai ditepi pantai.

Perkara berlaku di Pulau Penang dimana negeri yang dikalangan masyarakat Cina disebut negeri “kita punya”. Negeri Kita punya ini disebarkan sampai kenegara jiran maka berbondong bondonglah puak kiasu dari negara jiran datang kenegeri yang mereka rasa selamat untuk buat apa sahaja atas nama pemerintah datang dari bangsa sendiri.


 Pesta Bogel

Kuala Lumpur – Sekumpulan lelaki dan wanita berbangsa Cina dipercayai menganjurkan pesta bogel di sebuah pulau berhampiran Teluk Bahang, Pulau Pinang baru-baru ini.

Program yang diadakan sekitar bulan Jun itu dianjurkan oleh Kelab Sukan Bogel Pulau Pinang yang turut disertai seramai 18 orang yang dipercayai berumur sekitar 30 – 45 tahun.

Melalui klip video berdurasi 5.22 minit yang diterima oleh pihak kami, pelbagai acara turut diadakan sepanjang program tersebut berlangsung di mana semua peserta yang menyertainya berada dalam keadaan yang amat mamalukan.

Pihak berkuasa di Pulau Pinang yang dihubungi oleh Suara TV sebentar tadi enggan memberikan sebarang maklumbalas berhubung perkara itu, kerana masih belum menonton video tersebut bagi membolehkan satu siasatan dijalankan.

Manakala menurut sumber semua yang terlibat di dalam video tersebut adalah merupakan warganegara Singapura.



Apa yang menarik berkenaan pesta ini adalah luahan hak. Dan percubaan awal untuk melihat reaksi penduduk yang berlainan agama dan bangsa.

Video yang memakan masa hampir 5 minit ini mengambarkan beberapa manusia yang tanpa rasa malu dan segan berbogel dan bersuka ria di tepi pantai.

Dikatakan diambil di Teluk Bahang diatas nama “Penang Nude Sports Games” ini amat menimbulkan banyak persoalan, antara nya siapakah yang meluluskan penganjuran nya?

Kita semua tahu sememang nya rencana membuat apa sahaja yang umat Islam tidak suka ada lah antara agenda orang kafir yang di Malaysia diwakili oleh DAP.

Setiap kali mereka anjur perkara sebegini, mereka mengharapkan backlash dari orang Islam supaya kes kes untuk dibawa ke UN bertambah banyak untuk menunjukan Malaysia penghalang kebebasan.
Paling kita amat dukacita adalah yang bersekongkol dengan mereka dalam memberi kuasa ada lah parti yang terbadut sekali diMalaysia ia itu PAS.

Parti PAS yang amat bersungguh mahu menonjol diri lebih Islam dari UMNO tetapi kerap kali terlihat sebagai budak suruhan parti bukan Islam dan sekular seperti DAP dan PKR, ternyata ada saham dalam memberi kuasa kepada pihak bukan Islam yang tidak bertanggung jawap ini.

Tahu kah parti PAS apa lagi rencana pihak pihak  bukan Islam ? Selain membenci UMNO apalagi yang PAS tahu dalam urusan kawan sebantal nya?

Rencana Sek bebas , kahwin sejenis semua ada dalam tuntutan COMANGO sebuah NGO yang lahir dari tangan PAKATAN Rakyat dimana PAS adalah salah satu pemegang saham terbesar nya.

Kini terjawap segala nya apabila kelau isu kelakuan manusia yang mendapat perlindungan DAP dimana cengkaman nya terhadap PAS amat kuat sehingga PAS tidak mampu lagi menegur selain ahli ahli bawahan yang tiada nilai disisi DAP dan PKR.

Kita tidak perlu bertanya kepada ahli bawahan PAS berkenaan isu ini kerana jawapan mereka pasti nya ada sebutan “UMNO” sebagai alihan kerana jika menjawap sesuatu secara jujur dan telus pasti nya mereka tidak mampu.

Persoalan redhakan PAS akan pesta bogel? kahwin sejenis dan sek bebas? Jika jawapan nya  tidak, kenapa pula  sekongkol dengan NGO dan parti yang mahu kesemua ini diizinkan?

Boleh rujuk video ini.- vimeo.com/97390635


 

No comments: