Friday 13 June 2014

PIALA DUNIA FIFA 2014 BRAZIL : PENYANYI ANTARABANGSA BUAT PERSEMBAHAN 'LUCAH' DI UPACARA PEMBUKAAN


BUNYI tajuk macam lucah tapi aku rasa pakaian penyanyi seksi terkenal dunia, Jennifer Lopez, lagi lucah.

Kejohanan Piala Dunia 2014 telah dibuka secara rasmi awal pagi tadi menerusi satu persembahan menakjubkan dari tiga selebriti hollywood terkenal iaitu Jennifer Lopez, Pitbull dan artis kelahiran Brazil, Claudia Leitte.





Majlis berprestij tersebut berlangsung di Arena de Sao Paulo, Brazil dengan disaksikan kira-kira satu bilion penonton di seluruh dunia menerusi kata televisyen.




Pastinya, penampilan Jennifer Lopez paling mencuri tumpuan apabila tampil hampir bogel sehingga aset miliknya hampir terdedah kesemuanya.


Wanita berusia 44 tahun ini turut tampil terlalu menggoda sehingga memukau puluhan ribu penonton yang membanjiri stadium berkenaan.


Untuk rekod, Kejohanan Piala Dunia FIFA 2014 yang berlangsung di Brazil adalah edisi ke 20 dan Brazil merupakan kali kedua menyelenggarakan kejohanan bolasepak paling berprestij di dunia itu setelah 1950.

Piala Dunia FIFA 2014 akan berlangsung dari 12 Jun - 13 Julai 2014, mengambil masa selama 32 hari dengan disertai oleh 32 pasukan negara seluruh dunia dan akan beraksi di 12 Stadium di seluruh Brazil.

Lagi gambar Jennifer Lopez :






No comments: