Tuesday 12 March 2013

'TULANG BESI' MENGAMUK PASAL SUMPAH LAKNAT...!!!



Tak sangka juga Pisau Kedah apabila blogger pencacai penjilat Pakatan Haram cukup sensitif dengan soalan Sumpah Laknat sehinggakan sanggup mempertikai tindakkan wartawan bertanya soal Sumpah Laknat terhadap bapa Saiful Bukhari, Azlan Mohd Lazim ketika dalam sidang media pengumuman Azlan Mohd Lazim masuk PKR.


Memang satu tindakkan yang betul bodoh apabila blogger pencacai penjilat Pakatan Haram, Rahman Talib a.k.a Tulang Besi mempertikai soalan wartawan terhadap bapa Saiful Bukhari berkenaan Sumpah Laknat.

Apa yang di lakukan blogger pencacai penjilat Pakatan Haram, Rahman Talib a.k.a Tulang Besi sebenarnya telah mempertikai hak kebebasan wartawan yang kononnya di perjuangkan Pakatan Haram.

Bagi Pisau Kedah, puak Pakatan Haram takut dengan Sumpah Laknat adalah di sebabkan keenganan Anwar Ibrahim melakukan Sumpah Laknat setelah di desak pelbagai pihak bagi membuktikan bahawa Anwar Ibrahim tidak pernah meliwat Saiful Bukhari.

Antara soal jawap wartawan yang telah membuatkan blogger penjilat Pakatan Haram, Rahman Talib a.k.a Tulang Besi jadi gila khinzir.

Wartawan: En. Azlan, sekarang ini ramai yang ragu-ragu tentang masa En. Azlan menyertai Pakatan Rakyat dan berhubung kenyataan membabitkan Datuk Seri Anwar Ibrahim. Jadi mengapa sekarang dan mengapa perlu sertai PKR pada waktu ini?

Azlan: Saya sebagai rakyat Malaysia berhak membuat keputusan untuk diri saya.
Saya telah memikirkan sedalam-dalamnya keputusan saya dan apakah implikasi saya dan yang lain-lain. Saya mengikuti perjuangan PKR sudah lama dan saya rasa ini adalah masa yang tepat untuk saya menyertai parti Pakatan Rakyat dan menyokong perjuangan Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk membuat perubahan.

Ikuti seterusnya soal jawab tersebut.... DI SINI 

No comments: