Sunday 13 January 2013

TERBAIK...!!! UMNO SALAH SEBAB TAK BETULKAN SOLAT 4 KIBLAT....!!!


1, Akhirnya, blogger Pakatan TIPU Rakyat yang ternama iaitu Ameno World mengakui wujud SOLAT BANYAK KIBLAT. 

2. Saya percaya blogger AmenoWorld tak sanggup jadi MUNAFIK sepertimana sebahagian besar pengunjung yang menulis di blog saya tentang solat 4 kiblat ini. Saya terima kritikan dan maki hamun dengan hati terbuka kerana apabila manusia ini menampakkan diri & pemikiran mereka seperi KELDAI & LEMBU, maafkan mereka dan kita doakan mereka kembali ke pangkal jalan.

3. Malangnya, tipikal Pakatan TIPU Rakyat seperti AmenoWorld tetap menyalahkan UMNO yang takde kene mengena dengan #KL112. Depa solat sampai 4 Kiblat pon salah UMNOIni lah punca masalah pemikiran dan kepala otak mereka yang sanggup melacurkan Islam, menjual kalimah Allah demi undi & politik, mendoakan kemusnahan umat Islam demi undi & politik dan banyak lagi.


4. Persoalan tentang solat 4 Kiblat ini masih belum terjawab. Bayangkan jika solat SATU KIBLAT pon mereka GAGAL, bagaimana nanti jika mereka berkuasa kelak menjadi parti pemerintah kerajaan pusat?

Bagi saya, Allah buka keaiban mereka sendiri. Penganjur #KL112 pon puak-puak sosialis seperti Chegubard dan Hishamudin Rais. Mana kisah pasal solat pon. Dan saya percaya jika #KL112 dianjurkan sepenuhnya oleh PAS, isu solat ini tidak timbul bagaimana mereka mampu bersolat dengan baik dalam stadium di Kelantan.

Akhirnya saya letakkan youtube tentang salah kiblat oleh Azhar Idrus hehehehehe Azhar Idrus kata salah kiblat orang ingat AYAH PIN :)




KREDIT TO : RockY-MY

No comments: