Sunday 18 November 2012

WAHAI NIK AZIZ.... PEGI JAHANAM LA KAU BANGKAI...!!!!!


Dalam usaha mempertahankan adiknya yang mendoakan agar Umno/BN dihancurkan,  hari ini Nik Aziz menggelarkan Umno sebagai murtad, dan berkata PAS bertindak betul dengan mengadakan sembahyang hajat, mendoakan bala Allah untuk menghancurkan parti pemerintah itu. 
Kota Bharu : Mursyidul Am PAS, Datuk Nik Aziz Nik Mat hari ini menggelarkan Umno sebagai murtad dan berkata PAS bertindak betul dengan mengadakan sembahyang hajat, mendoakan bala Allah untuk menghancurkan parti pemerintah itu. 
“Bila Umno buang Islam, maka Umno agama apa? Saya ulang lagi sekali, bila Umno tolak Islam dalam dasar hidup dia, maka agama apa yang Umno pakai? Bila Umno tolak Islam dalam dasar parti dia, maka Umno sama ada Kristian kah, Buddha kah atau tidak ada agama?.
“Timbul masalah murtad...orang Melayu murtad ini kerana orang Melayu sendiri memperlekeh Islam...Umno menolak Islam, maka nampak dia memperlekehkan Islam,” kata Nik Aziz pada sidang media selepas muktamar PAS.
“(Jadi) tak salah lah,” kata beliau apabila ditanya sama ada bersetuju dengan sembahyang hajat yang dipimpin oleh adiknya, Nik Razi Nik Mat memohon bala Allah bagi menghancurkan Umno dan Barisan Nasional. 
Nik Aziz mendakwa Umno menolak Islam dan justeru PAS berhak untuk mengadakan sembahyang hajat sedemikian.
“Bila Umno tolak Islam, tak kan nak biar?,” kata beliau.
Sumber: Antara Pos
Antara banyak2 komen  dari sini.... cuba renung2kan yang ini....

Anonymous said...

Mendoakan kehancuran umat Islam yang lain yakni umat yang bersembahyang serta tidak menyekutui Allah adalah amalan bida’ah yang dilarang oleh Allah SWT dan Nabi Muhammad SAW.
Tidak ada di dalam ajaran para rasul-rasul terdahulu tentang amalan berdoa sebegini. Hanya Nik Aziz dan sekutu-kutunya dalam parti PAS berani dan tidak takut kepada Allah dengan mencipta doa sebegini bagi mengaburi mata penyokong fanatiknya bahawa Islam hanyalah untuk PAS.
Peliknya hanya parti politik Islam UMNO sahaja yang menjadi sasaran doa kehancuran daripada PAS dan tidak kepada parti-parti politik lain seperti parti DAP dan PKR . Kerana apa,
1. Kerana kuasa politik dunia yang mereka kejar daripada UMNO.
2. Kerana undi yang mereka tagihkan bagi mengalahkan UMNO.
3. Kerana jawatan dalam kerajaan baru Pakatan Rakyat daripada kerajaan UMNO.
4. Kerana perjanjian syaitan dengan DAP dan PKR seperti kata YB Zulkifli Noordin
5. Kerana perjanjian talak tiga kepada para-para Isteri serta wala’ tak bertempat ke atas pemimpin-pemimpin mereka.
6.Kerana Nik Aziz Nik Mat yang sorang tu.
Adakah mereka betul-betul ikhlas berdoa kepada Allah untuk diberinya petunjuk kepada mukminin UMNO yang lain?
Jawapannya TIDAK…mereka masih lagi mahu semua orang tahu bahawa mereka benci yang teramat sangat kepada Islam UMNO. Jadi sebab itulah mereka berterusan dan dengan megahnya menunjukkan kenyataan dan iklan besar doa-doa mereka agar menjadi ikutan umat Islam yang lain.
Adakah ini amalan dalam Islam? Tanyalah orang yang paling arif dalam Islam yang berdekatan dengan anda kecuali puak-puak PAS bagi mendapat jawapannya.
Semoga Allah memberi ketenangan dan pertunjuk kepada mereka-mereka yang kurang faham dalam PAS tapi masih berdoa untuk kehancuran umat Islam yang lain.

4 comments:

Anonymous said...

siapa yg sesat setan oii..umno atau Pas....org tua menjahanamkan agama Islam...

Anonymous said...

DIA INGAT DIA MAMPU BUAT NEGARA ISLAM KER???? MIMPI BETUL SI TUA KUTUK GILE NI YG BERANGAN NAK BERKUASA SAMPAI MATI NI .... AKU DOAKAN SUPAYA ALLAH TUNJUKKAN DEPAN MATA DIA DAN SELURUH RAKYAT MALAYSIA SEBELUM DIA MATI APA YG DIA BUAT. DIA TAK TAU KE BYK SGT PERBUATAN MUNGKAR YG DIBUATNYA SELAMA INI???? JGN LUPA BAGAIMANA MATINYA KHOMEINI LAHANATULLAH DULU, DIA NI PUN NAK SGT AGAKNYA MERASA MCM MANA MATINYA ORG YG MENCABAR ALLAH......

Anonymous said...

Aku dah try habaq kat hangpa - dia ni bapak setan, hangpa tak percaya..

Anonymous said...

sesat sgt dah jantan ni. serban tu dh penuh dgn najis setan, dlm jubah tu setan sdg beranak-pinak. tp kenapa org islam, yg mengucapkan 2 kalimah syahadah dlm setiap solatnya, sanggup mendoakan sebegitu kpd saudara islamnya? sedangkan nabi muhammad saw pun mendoakan yg baik2 kepada musuh2nya.... ASTAGHAFIRULLAHAL'AZIM....