Monday 19 November 2012

SATU PENEMUAN BARU YANG MENAKJUBKAN DI MALAYSIA : ISLAM DIMUSUHI OLEH ORANG ISLAM....!!!



Sebelum mereka melafaz dan mengaminkan doa itu, terlebih dahulu mereka telah melakukan solat hajat 2 raka'at, solat diimamkan oleh adik kepada poknik tersohor, Nik Razi Nik Mat....

Belum pernah dalam sejarah Islam, baik pada zaman Nabi Muhammad s.a.w, para Sahabat r.a, tabiin dan tabiit tabiin, doa seperti itu dilakukan dan dimegah-megahkan. Namun pada zaman di mana teknologi maklumat sangat maju dan segala macam maklumat boleh diperolehi tanpa perlu lagi menyelak kitab-kitab kuning bertulisan Arab atau jawi kuno, rupa-rupanya lebih ramai manusia yang mengaku Islam, tetapi mengamalkan perbuatan takliq yang luar biasa taksubnya.



Baca seterusnya... di sini

LIHAT DAN DENGAR DOA MEREKA SEPERTI DALAM RAKAMAN BERIKUT :


Berikut ulasan atau lebih tepat, Uztaz Fathul Bari telah menempelak PAS......


**** Dikatakan bahawa ulama itu pewaris nabi... itulah juga yang puak-puak hijau ni akan perkatakan utk 'melindungi' mursyidul am yang sangat mereka agongkan, yang mereka gelar ulama. Sekiranya ada individu tertentu yang menggelar poknik dgn gelaran seperti (sekadar sebut beberapa contoh) wali selipar, ular dalam semak dsb., mereka kata tak baik menghina ulama keran ulama itu pewaris nabi.  Jika ulama (poknik) itu pewaris nabi, apakah buktinya....? Apakah beliau mempunyai sifat-sifat terpuji, atau sekurang-kurangnya hampir menyamai, jika tidak pun sippi semacam.....sifat terpuji yang dimiliki oleh Nabi Muhammda SAW..... 
Dalam sejarah pimpinan pentadbiran negara ISLAM, hanya Nik Aziz & Hadi Awang yg mengajar rakyat mengameenkan bacaan doa "bala" kpd parti lawan. Begitukah ulama?

Bukankah seorang muslim itu harus diajar dan belajar mendoakan kebaikan hamba Allah swt yg lain.. Semoga mereka mendapat hidayah Allah ameen.
MARILAH kita sama-sama Aminkan doa ini...

" Ya Allah. Kami mohon kepada mu. Jangan lah kau hancur kan Pas dan jangan lah kau hancur kan Umno. Sebaliknya kau satu kan lah hati2 mereka pemimpin kedua2 parti itu agar sama2 berjuang untuk menegakkan agama mu. Ya Allah. Kau tanam lah perasaan berkasih sayang sesama islam di antara pengikut Pas dengan pengikut Umno. Ya Allah sesungguhny
a mereka pengikut Pas dan pengikut Umno adalah hamba mu yang taat kepada segala perintah mu "

" Ya Allah, jika pemimpin kedua2 parti Pas dan Umno itu telah tersesat daripada landasan mu, maka kau bawa lah mereka balik ke landasan yang kau redai. Ya Allah kau buka lah hati dan fikiran Tokguru Nik Aziz dan Tuan Guru Hadi Awang. Ya Allah kau buka lah hati dan fikiran Datok Seri Najib dan Tan Sri Muhyidin. Agar masuk ke dalam diri mereka itu perasaan berkasih sayang sesama islam dan sesama melayu. Ya Allah kau buangkan perasaan benci membenci dan berhasad dengki dalam diri mereka berempat. Kau sucikan hati2 mereka dengan cahaya keimanan kepada mu dan kau nyahkan raja2 syaitan yang cuba menguasai mereka "

" Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim. Hamba dengan ikhlas dan suci hati mohon kau batalkan dan kau tolak lah doa mereka2 yang bersembahyang hajat di Kota Baru Kelantan kerana doa mereka itu tidak membawa kebaikan dan kebajikan kepada agama mu, kepada kami hamba2 mu dan kepada negara kami Malaysia ini. Mereka berdoa pada mu bukan kerana menyahut seruan keimanan tetapi mereka berdoa kerana mendengar bisikan syaitan yang tidak mahu umat islam bersatu hati mempertahankan agama mu "

" Akhir sekali Ya Allah, bantu lah kami agar bangsa kami ini terus memegang teraju pemerintahan di negara ini atas nawaitu kami untuk melihat Pas dan Umno sama2 menjaga kesucian agama mu "

Aminnnn ....

Bila anda baca doa saya ini, bermakna anda sama2 turut berdoa dan menyimpan harapan seperti yang saya harapkan.

No comments: