Thursday 28 June 2012

TERKINI..!!! BICARA PERJUANGAN MENANGI HADIAH $11.3 JUTA....!!!

Jika kamu seorang yang memang benar-benar sedang menghadapi masalah kewangan, mungkin kamu rasa sangat bertuah bila tiba-tiba terima email yang kamu telah memenangi jutaan wang dari luar negara yang akan dimasukkan terus ke akaun peribadi kamu...!!!


AKU memiliki beberapa alamat email yang digunakan setiap hari untuk pelbagai urusan dan sudah pastinya turut diberikan kepada kawan-kawan untuk menyalurkan maklumat. Sebenarnya tidak ada masalah langsung  dengan email-email tersebut.... TETAPI.... AKU agak pelik dengan email yang satu ini kerana melalui email inilah AKU sering diganggu dengan limpahan hadiah-hadiah berupa wang tunai jutaan ringgit dari luar negara...


Lumayan beb..!!!


BERIKUT ADALAH PAPARAN BEBERAPA EMAIL DARI PULUHAN EMAIL YANG MENEMBUSI KANTUNG INBOX EMAIL AKU :



1. Mula-mula .... 1 juta Pound Sterling.... fuhhh!!! AKU tak layan.....(walaupun dlm hati berdetik jugak...heh!)




2.  Agaknya.... bila AKU tak layan... mungkin diorang fikir jumlah tu sket untuk AKU.... diorang tambah jumlah ke 3 juta Pounds Sterling.... fuhh.... dari Pejabat Perdana Menteri, Perbendaharaan dan Menteri Perkhidmatan Awam di London UK....mak aihhh!!! aku terfikir... sapa lah yg murah hati sgt nih...heh!!!



3.  AKU masih tak peduli.... walaupun jumlah tu boleh buatkan AKU tidur bertilamkan wang.... atau leh beli kereta mewah idaman AKU dan tayang kat girl2 dan boy2 yg memang jealous kat AKU tu.. tapi... AKU rasa jumlah tu belum memadailah untuk orang sengkek macam AKU nih....heh!!! Diorang offer lagi... kali ini
3 juta..... heh!!!



4.  AKU makin seronok pulak dengan GAME ni... hahaha.... 3 juta beb!!!....AKU dah mimpi sampai ke syurga...heh!... tapi AKU masih abaikan.... AKU  syak, mesti diorang fikir aku terima.... Oh! No..!! Angka itu masih tidak memadai untuk AKU.... AKU tunggu angka favorite AKU kuar dulu.... heh!!! BENAR!! Semalam... diorang offer aku 11.3 juta (bukan angka favorite) ... siap bagi nama lagi....wow! wow! wow!!!!!



AKU percaya... selepas ini angka-angka tersebut akan semakin meningkat.... dan aku masih tunggu adakah angka tersebut mampu cecah RM3 billion.... alang2 free, sekurang-kurangnya dapat setanding dengan Anwar Ibrahim ok lah kan.... hahahaha....!!!


5.  Namun dalam masa yang sama... yang dalam negeri pun bagi hadiah jugak.... ADUHAIIIII......jeles agaknya sebab orang luar negara boleh offer juta-juta, takkan negeri sendiri habuk pun tarak kannn!!!


Dan....... macam biasa.... AKU bukan tergolong di dalam manusia yang mata duitan, yang menganggap wang adalah segala-galanya...apatah lagi dapat free tnpa membanting tulang 4 kerat.... Jika berhajat sangat...salurkanlah terus duit juta-juta tu ke rumah-rumah anak-anak yatim atau yayasan/pertubuhan yang sangat-sangat memerlukan bantuan kewangan (tanpa melalui AKU)..... 
Kalau nak menipu pun agak-agak laaa..... 

AKU harap, pembaca dan rakan-rakan sekalian jangan mudah terpedaya dengan sebarang tawaran lumayan melalui intenet, lebih-lebih lagi yang datangnya dari luar negara. 

Soalnya...
Kenapa BICARA PERJUANGAN menjadi sasaran...???

No comments: