Friday 25 May 2012

RUMAH URUT DI SELANGOR SEBENARNYA SARANG PELACURAN..!!!



Seorang rakan kepada rakan facebook BP yang dah berpuluh tahun tinggal di Selangor memberi komen berikut : 


Saya dan kawan kawan yang kepohci ada jalan jalan cari rumah urut di sekitar kawasan sunway, kelana jaya, damansara utama danmasara perdana dan mutiara damasara. Dalam 10 rumat urut kami temui 10 rumah urut menawarkan urutan sampai pancut dan servis tambahan.

Pada setiap insiden kami meminta diri dengan menyatakan kami hanya nak cari rumah urut original yang mengurut secara perubatan tradisional.

Ada satu insiden dimana towkey rumah urut itu benggang selepas menunjukkan kami lebih kurang 25 gadis dari Malaysia dan pelbagai Negara lain.

Dia berkata rumah urut di selangor yang ori tak ada, semua pun cuma "cover" untuk sarang pelacuran, kalau nak jadi baik sangat dia suruh Melayu Islam balik kampung. Ada seorang rakan yang agak muda, hampir menumbuk towkey ini, tetapi sempat di halang geng tua kami.







dulu tak teruk cam ini. Dulu dulu kebanyakkan rumah urut siap ada tukang urut lelaki yang pakai kemas dan memang mahir mengurut. Ada juga orang buta yang mengurut di rumah urut ini. Kenapa kini dah teruk sangat. Sesiapa yang berkuasa melesenkan rumah urut tolong tgk balik betul ke atau tidak lesen yang dikeluarkan di salah gunakan!




No comments: