Tuesday 22 May 2012

PCT - PERAK CYBER TROOPER ..... SEDIA GEMPUR!!!!




Siapa Sangka Akhirnya... Sekumpulan Bloggers di Perak hari ini sudahpun bertaut dan bersedia berhadapan dengan Fitnah Pembangkang Di PRU 13 sebagaimana sebelum ini kita amat cukup faham dengan serangan Pembangkang berunsur Fitnah yang jadikan Rakyat Makin Keliru dengan taburan Fitnah dan Onar bagi menghilangkan kepercayaan Rakyat terhadap Kerajaan.

Kalau dilihat memang ketara serangan yang dilakukan memang dirancang bermula dengan Punaisihat PKR yang kini memperkudi atau mencacaikan Ahli supaya percaya dan yakin apa saja yang keluar dari mulutnya, maklumnya semenjak Aljubri sebaik keluar dari tahanan terus Fokus ke Perancangan yang sedia ada atau sudah diilhamkan. 
Mungkin ramai yang tak sedar bila 6 tahun di tahanan beliau sudah boleh buat pelbagai rancangan sebagai membalas dendam malah menolak ketepi atau tidak peduli kesudahan yang bakal memjadikan hancur serta rosaknya Muhibbah di Malaysia. kelebihan Aljubri mencatur serta merancang segala bentuk kemusnahan demi dendam tanpa memikirkan Negara Bakal Hancur jika berterusan. Paling ketara rakyat sudah boleh menilai bila setiap kali perancangan aljubri tentunya tidak pedulikan kesudahannya

Bukan pelan A atau B sahaja malah hingga ke Z, dan bukan setakat itu sahaja malah audah boleh dikategorikan kesudahannya, tak boleh cara aman akan buat cara kasar... tak boleh juga lagi tidak mustahil biar sampai negara Hancur sekalipun demi Dendamnya dia peduli apa negara akan jadi apa!

Menyedari serta sedar ancaman utama bakal datang dari Orang Muda yang bakal menjadi pengundi besar mereka dicacaikan sebagai soldadu maya untuknya, paling ketara sasaran utamannya ialah pemimpin, Parti pemerintah, pemimpin serta jabatan atau kementerian perlu dilucah dan dikotorkan. Pelik kalau setiap kali aljubri berceramah jika tidak ada caci maki serta fitnah kepada pemimpin dan badan serta jabatan kerajaan. selagi boleh akan dikerah cacaian utk fitnah dan memburukan imej Kerajaan yang sedia ada

Sehubungan itu diatas kesedaran dan merasa tanggungjawab dalam perang maya yang menjadi salur utama Aljubri dan Pakatan Ronggeng maka munculah sekumpulan bloggers sekitar lewat 2008 membentuk kumpulan kecil, Alhamdulillah akhirnya bertanggal 28 April Lalu PCT dilancarkan dengan kehadiran kira-kira 220 yang hadir dari segala pelusuk negeri Perak trampil menjadi pejuang Maya secara sukarela demi memikirkan tanggung jawab terhadap pemfitnah pembangkang. Makin bertambah keahliannya dalam masa yang pendek melegakan banyak pihak tentang kewujudan Divisyen serta menyusun Saf Perang Maya oleh kumpulan yang gelarkan diri mereka PCT.(Perak Cyber Troopers)

Siapa sangka secara luar dugaan bila Konvensyen Media BN Perak pada sabtu lalu sekali lagi memberikan pengiktirafan besar terhadap PCT bila Urusetia Konvensyen PCT juga dilancarkan lagi, kali ini pelancaran oleh Menteri Besar Perak DS Dr Zambry Kadir sendiri. Dengan disaksikan oleh 1241 pelayar maya pada Jam 9.49 PCT dilancarkan, 

Apapun semangat juang dan gabungan seluruh negeri Perak ternyata bakal mejadi benteng atau serangan komando cyber kepada Pakatan Ronggeng nanti. Demi perjuangan Alif Ba Ta, PCT menjanjikan tentangan dan seranga kepada Pemfitnah Pembangkang.

Tahniah Perak Cyber, BANGKITLAH... INI PERANG KITA!

OLEH - PENGERUSI PCT : SEKUPANG DUA ANAK PAK YA

No comments: