Thursday 5 April 2012

KEMPEN PRU : PAS TETAP GUNA SYURGA DAN NERAKA


RESPONS Datuk Nik Aziz Nik Mat mengenai kenyataan Ahli Parlimen Kota Belud, Datuk Abdul Rahman Dahlan dalam Wacana Sinar Harian yang mendakwa Pas melakukan rasuah politik paling tinggi dengan menjanjikan syurga kepada pengundi disokong oleh Dr. Rani dan Ir. Khalid Samad iaitu pemimpin Pas Selangor dengan menyatakan UMNO sejak dulu lagi tidak faham konsep yang dibawa oleh Pas.
Penulis tidak fikir Abdul Rahman mempersoalkan isu syurga dan neraka. Setiap orang Islam Pas dan UMNO tahu bahawa perkara syurga dan neraka harus diimani.
Yang sekian lama diamalkan oleh Pas sewaktu pilihan raya ialah kenyataan iaitu ”undi Pas masuk syurga”. Apakah ada hujah syarie menyatakan begitu? Dalam bahasa lain undi UMNO masuk neraka. Apakah ia juga ada hujah syarie?
SETERUSNYA...... BACA DI SINI

3 comments:

Anonymous said...

pas dari pemimpin hingga penyokong,anak ,cucu,cicit tak guna akal.......undi menjanjikan syurga......bagaimana umat islam dilain2 negara? berbuat baik dan beramal salih......itu yang sebenarnya tak kiralah undi apa..........bodooooooohhhhhh....

Anonymous said...

memalukan tol puak pas nie nper plak syurga yg dorn jnjikan lgpun syurga bkan dpt msuk ngan hanye melalui undi..mmg dorn bdohhhhhh

Anonymous said...

geleng kepala sambi beristighfar...