Wednesday 15 February 2012

NGA KOR MING BOHONG...!!!

Alasan Ngah terbaru surat palsu, tapi tak buat laporan polis



Ekoran ugutan Ngah Kor Ming untuk saman Sekupang Dua diterima dengan hati terbuka, dia tidak berapa takut sangat. Kalau bukti ditunjuk dan saman ditolak, SPRM akan masuk dengan kes tersedia.

Dia lebih takut Jawatankuasa Disiplin DAP kerana kesalahan ditangkap memberi kontrak pada diri sendiri. Ngah mengatakan surat Ipoh City Council adalah surat palsu.

Secara jujur, tiada apa akan berlaku dari kes ini. Kalau DAP serius nak benteras rasuah dalam DAP, kenapa tak heret Lim Guan Eng yang kini berdepan dengan tiga skandal besar - projek sPice, projek parking dan projek Bayan Mutiara.

Kenyataan terbaru Ngah itu jelas hanya alasan seperti juga kononnya dia terima peluru sebagai usaha nak alih pandang dari isu.

Exco Perak Dato’ Dr Mah Hang Soon berkata Ngah boleh buat laporan polis terhadap Ipoh City Council jika surat itu palsu.

Dia melihat ini hanya helah Ngah enggan mengaku bahawa syarikat isterinya, Ethan and Elton diberi kontrak menjahit 24 lounge suit untuk Ipoh City Council pada harga R650 walaupun ada bida pada harga RM450~580.
SUMBER

No comments: