Monday 12 December 2011

PANASSSS!!!!! P.RAMASAMY.... SEDIA TINGGALKAN DAP...!!!


PENYOKONG Ramasamy mengadakan bantahan terhadap RSN Rayer dan A. Thanasekaran di luar Hotel Pearl View, tempat berlangsungnya Konvensyen DAP Pulau Pinang di Butterworth, semalam.


BUTTERWORTH 11 Dis. - Timbalan Pengerusi DAP Pulau Pinang, P. Ramasamy yang terlibat dalam kontroversi menggelar Karpal Singh sebagai 'Godfather' bersedia meninggalkan parti itu jika menerima arahan Jawatankuasa Pusat Eksekutif (CEC) untuk berbuat demikian.


Sambil menegaskan beliau akan bertanggungjawab terhadap kenyataan berkenaan, Ramasamy berkata, beliau boleh mengambil tindakan tersebut kerana beliau bukannya orang yang gila kuasa atau jawatan.

APA TUNGGU LAGI.... JGN BUANG MASA.... KELUAR AJA!!!


Sementara itu, Karpal Singh mendesak agar P.Ramasamy memohon maaf secara terbuka kepadanya kerana melabelkannya sedemikian rupa.



Karpal yang juga Pengerusi DAP ketika membuat gesaan itu berkata, pada masa sama, Ramasamy perlu menjaga kelakuannya dan menghormati pemimpin veteran parti itu.


Menurut beliau, kedudukan DAP hari ini adalah hasil pengorbanan dan perjuangan pemimpin terdahulu dalam membina veteran parti tersebut.


PANDAI PULAK DIA SEBUT PASAL PENGORBANAN DAN PERJUANGAN....
HELLOOOO.... LU LUPA KE..... MALAYSIA MENCAPAI KEMERDEKAAN DAN AMAN MAKMUR SERTA MEMBANGUN HARI INI PUN KERANA PENGORBANAN DAN PERJUANGAN..... YG NI LUPA KE.... DEYYYYY..!!!





No comments: