Thursday 22 December 2011

ANALISIS KES DR. HASSAN ALI VS KHALID GEREJA...!!!

PERBUALAN TELEFON HJ HADI-DR. HASSAN ALI=SUARA HASSAN ALI ADALAH SUARA HAJI HADI AWANG - UNTUK MENYINDIR PUAK ERDOGAN & PUAK KHALID GEREJA(SYIAH)


SUDAH MENJADI pengetahuan umum bahawa pergaduhan dan benci-membenci di antara Dr.Hassan Ali dengan kumpulan Khalid Gereja sudah sampai ke kemuncaknya. Walaupun masih ada usaha menyelamat seperti yang hendak dilakukan oleh Penerangan PAS, namun ianya sudah jauh terlewat. Dr. Hassan Ali, sudah nekad dan prinsipnya jelas Negara Kebajikan bukan Inti Utama PAS, Negara Kebajikan itu ajaran DAP dan puak-puak liberal.



Di dalam pembelaannya sebelum ini, Dr. Hassan ALi menyatakan beliau telah dihubungi oleh Haji Hadi Awang dan Presiden PAS itu memberi kepercayaan kepadanya untuk menyelesaikan kemelut itu. Sebagai pengamat politik anda mesti faham, panggilan telefon Presiden PAS itu semestinya diselangselikan dengan perkara-perkara yang Dr. Hassan ALi mesti cakapkan di hadapan media, contohnya sudah tentu Presiden mahu Dr. Hassan ALi bercakap bahawa PAS sebenarnya menolak Negara Kebajikan, PAS sebenarnya memperjuangkan Bangsa Melayu, PAS sebenarnya memperjuangkan Institusi Raja-Raja.

SEMAKIN HANGAT DAN PANASSSSS.... IKUTI SELANJUTNYA ==>> DI SINI
 

No comments: