Tuesday 23 July 2019

ISLAM TERANCAM DI BAWAH KERAJAAN PH ??

Image result for islam terancam di bawah ph

Di saat para pemimpin Melayu Pakatan Harapan sibuk dengan isu semburit, para pemimpin CINA DAP sibuk mengatur strategi menambahkan bilangan komuniti Cina dan pengundi mereka.


Sikap, mentaliti dan amalan politik para menteri dan pemimpin Melayu  Pakatan Harapan sebegini juga merupakan suatu petunjuk bahawa ISLAM DAN UMATNYA TERANCAM DI BAWAH PAKATAN HARAPAN. 

Bagaimana tidak terancam jika para pemimpin CINA DAP juga  sibuk dengan pelbagai kontrak kerajaan, pegangan saham dan ekuiti GLC serta aset-aset negara yang boleh dipindahmilik serta dijual.

Ia belum termasuk lagi kadar komisyen hasil rundingan pengambilalihan syarikat-syarikat konsesi operator lebuhraya dan projek berskala mega tinggalan Barisan Nasional.

Ternyata para pemimpin CINA DAP lebih fokus perjuangan mereka untuk kelompok sendiri berbanding para pemimpin Melayu Pakatan Harapan yang saling jatuh menjatuhkan. 

Tidak hairanlah umat Melayu Islam dan kaum Bumiputera memberikan sokongan mereka kepada PENYATUAN UMMAH PAS UMNO dan GAGASAN SEJAHTERA.

No comments: