Sunday 21 September 2014

MAT SABU : DULU DAN KINI.... PERUT MAKIN BUNCIT ATAU DAHI MAKIN LICIN !!!

2014 : RAMBUT SEMAKIN KEMAS, PERUT SEMAKIN TERBOROI BUNCIT, MATA SEMAKIN SEPET

2011 : SELEKEH, PERUT KURANG BUNCIT, PIPI SEDIKIT CENGKUNG


2012 : SELEKEH SEMAKIN KURANG, PERUT MASIH KURANG BUNCIT, PIPI NAIK SEDIKIT


2013 : SEMAKIN RAPI, MENUTUP PERUT BUNCIT, PIPI SEMAKIN KEMBANG
Salam pembaca semua ahli PAS,

Nampaknya, Mat Sabu tiada ketakutan untuk menyanggah Presiden PAS. Walaupun Haji Hadi dah khabar tak mahu Azizah, Mat Sabu tak reti taat dan bai'ahnya kepada Presiden. 

Mat Sabu tiada peduli, barangkali dalam hatinya berkata PAS bukan ada beri apa-apa elaun besar. Barangkali Mat Sabu sokong DAP kerana Lim Guan Eng beri kepadanya elaun ahli lembaga pengarah di Pulau Pinang khabarnya semua orang tahu tidak kurang RM15,000 sebulan. Sebulan itu tidak termasuk kemudahan hospital dan lain-lainnya. Itu belum lagi aktiviti melancongnya yang diketahui umum suka sangat ke Medan.

Sebab itulah agaknya perut Mat Sabu bagaikan nak pecah, bagai nak terburai dah kerana kenyang sangat dengan elaun-elaun yang diberi oleh DAP. Mata pun semakin sepet kerana terlalu gemok, leher pun dah semakin gemok. 

Apabila perwakilan PAS mendoakan betapa kebodohan Mat Sabu kerana mengikut ekor DAP dan Anwar, bukannya taat kepada Presiden PAS, Mat Sabu menyindir kita pula katanya "lepas ini buatlah talkin pulak".

Untunglah engkau wahai Mat Sabu, nasib baik Tok Guru Nik Aziz menyelamatkan mu tahun 1995 dulu, kalau tidak, tiadalah mu seuntung hari ini.

Pemerhati PAS Terengganu,
Muktamar PAS di Batu Pahat.

---------------------------------------------
*Kiriman emel di atas telah dihantar oleh seorang ahli PAS bernama Pemerhati PAS Terengganu.

Sumber  :  mymassa

No comments: