Saturday 19 April 2014

BOMOH 'TAMPOR BUAYA MATI' NAK 'TAMPOR HANTU KARPAL' DI LOKASI KEMALANGAN MAUT 'TIGER OF JELUTONG' !!!


Masih ingat dengan gelagat bomoh VVIP di perkarangan KLIA ketika semua orang sedang bersedih di atas kehilangan secara 'misteri' pesawat MH370..?? Baca di sini  /  di sini   /  di sini

Nampaknya, kini beliau tertarik pula dengan lokasi berlakunya kemalangan maut MP Bukit Gelugor, Karpal Singh di KM 306.1 arah utara Lebuhraya Utara-Selatan berhampiran Gua Tempurung. Apa yang beliau lakukan di situ....Sehingga menarik perhatian ramai pengguna lebuhraya yang lalu-lalang di kawasan tersebut ??? 


Menurut TFK, masa mendiang Karpal Singh kena tampar di pekarangan Mahkamah Tinggi di Jalan Raja dahulu, Ibrahim Mat Zain masih lagi penjual ubat di Belakang Mati. Melihat sambutan dan sokongan yang diberikan kepada Kiyai Arshad, Ibrahim Mat Zain dapat idea. Dan semenjak itulah, setiap kali ada kes berprofil tinggi yang akan dibicarakan di Mahkamah, kelibat Ibrahim Mat Zain akan kelihatan. 

Beliau khabrnya pernah dibuang daerah...... masa tu tenggelam sekejap namanya dari dunia perbomohan.

.......................Dan tujuan beliau berada di tempat kemalangan itu tidak lain tidak bukan.... selepas 'temberangnya' mengenai MH370 tenggelam, kini nak cari pula temberang baru demi meraih populariti..!!!!! Jangan jadi syirik udah le.... tampor kang!!!

No comments: