Monday 3 March 2014

ROSMAH MANSUR BAGI 'HADIAH' PADA HEW !!!


Isteri Perdana Menteri tidak berkecil hati dengan penghinaan yang dilemparkan oleh Ketua Penerangan dan Publisiti DAP, (barua) Hew Kuan Yau, sebaliknya beliau mahukan Hew terus hidup aman damai di bumi Malaysia ini. Ikuti seterusnya :

"Assalamualaikum wrb wth. dan Selamat Sejahtera. Saya mendengar dan mengetahui bahawa Sdra Hew Kuan Yew ada mendoakan agar saya diserang sakit jantung dan segera menemui ajal. Saya memaafkan tindakan beliau dan percaya ia dilakukan dibawah sedar. Bagi saya, saya akan sentiasa mendoakan Sdra Hew Kuan Yew sentiasa diberikan kesihatan yang baik dan kerahmatan hidup agar beliau dapat terus menikmati kesejahteraan hidup aman dan damai di bumi bertuah Malaysia." 
Salam - Rosmah Mansor

Apa kau rasa Hew...??!!!! Jangan tetiba kau pulak yang terkena serangan jantung ye.... hehehehe!!! 

No comments: