Sunday 18 August 2013

KENAPA 'PEGAWAI KHAS MENTERI PELANCONGAN DAN KEBUDAYAAN MALAYSIA' DITUKAR JAWATAN...???

Akhirnya, pengendali web rasmi Kementerian Perlancongan dan Kebudayaan Malaysia telah menukar jawatan anak Nazri Aziz kepada "Pegawai Khas Ahli Parlimen Padang Rengas (Urusan GenY)"

Jawatan Asal:



Jawatan Baru:


Beberapa persoalan CTS kepada Menteri "Corky, Arrogant Minister (CAM)":

1. Kenapakah tukar jawatan anak sendiri kalau sebelum ini beliau ada berkata tidak perdulikan pendapat sesiapapun. Kalau tidak buat salah kenapa tukar? Bukankah Majikan anda sendiri, Perdana Menteri Malaysia sendiri memberi lampu hijau bahawa apa yang dilakukan oleh Nazri Aziz adalah tidak salah. Lihat komen Perdana Menteri di bawah:


2. Kalau jawatan Nedim adalah untuk "Pegawai Khas Ahli Parlimen Padang Rengas", kenapa diletakkan jawatan tersebut di dalam 'website' Kementerian? Bukankah sepatutnya diletakkan di dalam 'website' Parlimen Padang Rengas?

CTS rasakan kalau betullah Nazri Aziz ingin melantik seorang Pegawai Khas untuk memenangi hati pengundi-pengundi Gen Y di Padang Rengas, lebih baik beliau lantik Nora Danish berbanding Nedim. Rasanya lebih ramai pengundi Gen Y Padang Rengas akan tertarik kepada Nora Danish berbanding Nedim. Lihat saja gambar Nora Danish seperti di bawah, pasti ramai yang tertarik!!! Klik di sini

No comments: