Thursday 4 April 2013

SYARAT CALON PAS HANYALAH TIDAK HISAP ROKOK.... HISAP LAIN TAK APA.... kah!kah!kah!

Nik Aziz

PETALING JAYA - Setiap calon Pas yang bertanding sama ada di peringkat Dun atau Parlimen di Kelantan pada pilihan raya umum ke-13 (PRU13) mesti bebas rokok.
Ini ditegaskan Menteri Besar Kelantan Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat yang juga Mursyidul Am Pas.
"Kalau hisap rokok, tak boleh jadi calon," katanya kepada Bernama ketika ditemui selepas menghadiri mesyuarat pimpinan tertinggi pakatan pembangkang di ibu pejabat Parti Keadilan Rakyat (PKR) di sini, hari ini.
Hanya itu sahaja syarat yang dinyatakan oleh Nik Aziz..... hanya satu syarat sahaja!!!
Ini bermakna Nik Aziz menghalalkan jika calon tu hisap benda lain.... heh!
Tidak disyaratkan pulak, peliwat, penzina, penipu........
Nik Aziz....Nik Aziz....bawak2 la berehat......

4 comments:

Bangang punya miazarraannur said...

apa kaitan antara statement "Kalau hisap rokok, tak boleh jadi calon," dengan "SYARAT CALON PAS HANYALAH TIDAK HISAP ROKOK" ?

kalau bangang sangat pun simpan-simpan la sikit...

Anonymous said...

NIK AZIZ ni adalah contoh manusia paling munafik dalam sejarah alam melayu.....dulu dia minta Tun M bersara dan akan diikuti beliau.. tapi sampai 2013 pun masih nak bertanding lagi sama macam boss dia KIT SIANG...bila la nak rehat ooooiiii manusia munafik

Anonymous said...

rupa rupanya kelantan takde manusia yang pandai dan cerdik dalam PAS untuk jadi menteri besar ye???...sebab tu dia orang nak kan lagi nik ajis bertanding....sedar la sikit hoi..dia tu dah nyanyok sakan dah, dah kaya raya pun.. hidup dia pun hanya untuk ngah dan ngeh cina DAP perak aje bukan nya untuk rakyat kelantan....fikir fikir la wahai manusia kelantan kalu kamu betul betul ada akal ( bukan otak tau- lembu pun ada otak tapi akal takde eh??)

aku cerdik said...

ada org paling bangang buat komen paling bangang.... bodoh...bebal....