Thursday 7 March 2013

KOMEN-KOMEN BALACI PR TERHADAP KRISIS DI LAHAD DATU....

ANDA...PEMBACA YANG DIHORMATI SEKALIAN.... nilailah sendiri bagaimana puak2 penyokong PR ni rupanya ada masalah dengan pemahaman dalam pembacaan....

MEREKA menuduh kerajaan sengaja melakukan 'sandiwara' di Sabah untuk menangguhkan PRU 13

Apa punya mentaliti puak-puak keldai PR ni...?? Oh! Dah nama pun KELDAI.....!!!




BERIKUT PULA...luahan ahli keluarga salah seorang anggota polis Komando VAT 69 yang maut dalam kejadian pencerobohan Tentera Sulu di Lahad Datu..

“Arwah adik saya bukan Anjing Umno, Arwah adik saya adalah Manusia. Kenapa nak politikkan perkara ini”
Demikian luahan ahli keluarga salah seorang anggota polis Komando VAT 69 yang maut dalam kejadian pencerobohan Tentera Sulu di Lahad Datu.
Che Azni Ahmadon yang merupakan abang kepada Arwah Koperal Sabarudin B. Daud yang gugur akibat terkena serangan motar di Lahad Datu melahirkan rasa marahnya apabila ada pihak yang ‘bijak laksana bulan’ mengatakan kematian adiknya sebagai konspirasi Umno.
Sebagai seorang abang, Che Azni dilihat berang dengan kenyataan pemimpin Pakatan Rakyat yang begitu celupar mengatakan insiden pencerobohan bersenjata di Lahad Datu, Sabah sebagai ’sandiwara’ politik Umno menjelang pilihanraya.
Katanya, dakwaan itu adalah satu kenyataan yang paling bodoh yang dikeluarkan oleh seorang pemimpin.
“Saya ingin mambetulkan kenyataan kurang ajar Tian Chua yang mengatakan arwah adik saya ni mati adalah kerana konspirasi Umno.
“Malah, ahli Dap Jonathan Lim pula buat kenyataan yang mengatakan kedua-dua arwah yang maut di Lahad Datu itu adalah Anjing Umno.
“Kalau beliau membuat kenyataan macam 2… berlaku pada keluarga beliau (Tian Chua dan Jonathan Lim) macam mana?
“Disini saya nak tegaskan adik saya mati di medan pertempuran bukannya lakonan semata-mata… saya yang mandikan arwah… saya yang kendalikan jenazah arwah jadi saya tahu macam mana perasaan keluarga…  kesedihan seorang anak kehilangan ayah… isteri kehilangan suami.. abang kehilangan adik.. ibu kehilangan anak.
“Ini bukan konspirasi Umno… saya bukan nak berpolitik tapi saya nak ceritakan kenyataan yang sebenar.

1 comment:

Anonymous said...

Sejak anwar berahim ada ramai yang ikut menjadi kurang ajar sepertinya. Dialah bapak segala kurang ajar yang mesti dihapuskan dulu walau dengan apa cara sekalipun.