Thursday 30 August 2012

AWAS!!! JIKA SUAMI ANDA ADALAH PEMAIN GOLF....!!!

Berikut teman muatkan pendedahan dari blog Mazidulakmal mengenai kegiatan sebahagian besar kedi-kedi wanita Indonesia yang bekerja di kelab-kelab golf tempatan pelbagai taraf.  Tujuan teman adalah untuk berkogsi dengan  para pembaca Bicara Perjuangan mengenai kegiatan-kegiatan 'gelap' yang kadang-kadang tidak pernah kita duga sama sekali berlaku di kalangan 'ahli-ahli sukan' tempatan yang kita sentiasa beranggapan bahawa mereka adalah 'sihat'.

Jika anda adalah seorang isteri yang mempunyai suami yang gemar bermain golf, samada di kelab-kelab golf tempatan mahupun luar negara (terutama Indonesia).....semoga pendedahan Mazidulakmal ini memberi pengetahuan yang sangat berguna untuk anda........


SIANG DI PADANG MALAM DI RANJANG (PENDEDAHAN EKSKLUSIF!) RATED 18 SX

Saya bukan pemain golf, mungkin kerana hati masih belum terbuka untuk terbabit dalam sukan ekskusif itu. Namun itu tidak bermaksud saya tidak bercampur gaul bersama pemain golf.

"Kebanyakkan pemain golf, businessman. Sekali main, green fees di antara RM200 dan RM300 ringgit. Kalau di kelab golf awam, bayaran lebih murah sedikit, kurang RM100 pun ada," ujar 'Izam', 39 tahun.

Izam, bukan nama sebenar, bekas kedi di kelab golf.

"Berapa ramai kedi tempatan di kelab ini?," tanya saya kepada rakannya, 'Halim'.

"Dahulu ada beberapa orang, sekarang tiada. Kedi  tempatan tidak suka terikat, mereka gemar dibayar gaji harian. Masalahnya, kekadang bila kelab memerlukan kedi, mereka tidak datang. Kedi Indonesia lebih mudah mengikut jadual ditetapkan oleh kelab. Mereka mula bertugas di negara kita, saya anggarkan lebih 15 tahun lalu," balas lelaki berusia 46 tahun itu. 

Justeru itu, banyak kelab golf di Malaysia, kini lebih cenderung menggajikan kedi gadis Indonesia. Bilangan mereka di antara 40 dan 120 orang di sesebuah kelab, dilaporkan memasuki Malaysia menggunakan visa sektor perkhidmatan.

"Kedi gadis Indonesia, di kelab golf saya bekerja dahulu pernah ditangkap mengadakan hubungan seks bersama pasangannya, lelaki Bangladesh di bumbung asrama mereka diami. Visual dirakamkan oleh kamera litar tertutup. Apabila pihak pengurusan kelab mengetahui kes itu, dia dibuang kerja dan kini bertugas di kelab golf berhampiran," kata Izam.

Saya perhatikan, kedi gadis Indonesia bertugas memakai seluar dan baju ketat.  

"Memang kehendak mereka begitu. Sewaktu mengukur pakaian seragam di kedai tukang jahit mereka meminta agar seluar diketatkan. Tukang jahit tidak akan mempersetujui permintaan itu kerana mengikut peraturan ditetapkan oleh pihak pengurusan kelab tetapi kedi terbabit akan mengecilkan saiz seluar di tempat lain. Biar kelihatan sendat," ujar Halim. 

Berikut antara contoh seluar kedi berasal dari Indonesia.


Teruskan baca di.... MAZIDULAKMAL.COM

No comments: