Friday 30 December 2011

RAHSIA KAMBING HITAM...!!!!!

BLOGGER GELOMBANG RAKYAT MEMBONGKAR SEMUA RAHSIA INI .......



  • Ya. Memang KULI adalah kambing hitam yang ada agenda jahat sejak sekian lama. Dendam terhadap Tun M dan kuncu2 beliau masih belum dibalas. Sifat dendam KULI terhadap Tun M bermula sejak Almarhum Tun Abdul Razak mempelawa Bekas PM ini menyertai UMNO lagi. Bagi KULI, tindakan Tun Abdul Razak itu amat 'mengganggu' usahanya untuk menggenggam jawatan No. 1 Negara.



    Menjelang tarikh keputusan Kes Liwat Anwar, Penyakit lama KULI yang cuba dihapuskan sedikit demi sedikit kini bertambah parah. KULI telah memulakan isyarat menggantikan tempat Anwar dengan memulakan serangan pertama menghina kepimpinan PM Najib Tun Razak.

    KULI secara terbuka menggunakan skrip yang sama membalun Najib sebagai Pemimpin yang tidak berdedikasi dan bakal menghancurkan pengaruh UMNO. Huh? Adakah beliau selama ini banyak mempengaruhi UMNO? KULI lah manusia durjana yang menjadi penyebab UMNO diharamkan.
    Baca seterusnya....KLIK DI SINI 

    *Difahamkan.... Ku Li adalah kunci kekuatan UMNO ketika merampas Kelantan dari PAS.  Malahan Ku Li juga dalang yang membenarkan PAS merampas kembali Kelantan dari UMNO.


    No comments: