Saturday 8 June 2013

AWAS!!! BILA TIBA-TIBA SUAMI ANDA GALAKKAN ANDA DAN ANAK-ANAK PERGI BERCUTI.....!!!

Gambar sekadar hiasan....
Dubai : Seorang lelaki dari Ras Al-Khaimah membeli tiket kapal terbang untuk isteri dan tiga anaknya sebelum meminta wanita itu pergi bercuti dengan anak mereka. Apabila si isteri pulang ke rumah, dia mendapati suaminya bersikap pemurah kerana mahu berkahwin lagi.
Wanita itu memberitahu pusat panduan keluarga bandar raya itu bahawa dia tidak marah dengan perkahwinan suaminya, tetapi sedih kerana melayannya sebagai wanita bodoh.
“Dia kata dia tidak berasa sedih walaupun suaminya berkahwin dengan perempuan lain. Dia hanya sedih kerana lelaki itu melayannya seperti wanita lurus bendul. Katanya, dia dan anak mereka terlepas perkahwinan suaminya serta tidak dapat memberikan restu ketika perkahwinan itu,” lapor akhbar harian berbahasa Arab, AlKhaleej, memetik kenyataan pengerusi pusat itu, Jassim al-Makki. Jassim berkata, wanita itu juga mengadu bahawa suaminya tidak lagi adil kepada dirinya dan anak mereka kerana berat sebelah terhadap isteri barunya.
”Kami sedang melakukan yang terbaik untuk menyelesaikan masalah ini kerana wanita itu kelihatan sangat memahami...dia hanya ingin kehidupan yang bahagia untuk diri sendiri, anak-anak, suami dan isteri baru lelaki itu,” katanya. - Gulf News
sumber : mymetro
*** Baiknya isteri lelaki tu kan..... kira dalam kategori isteri solehah la tu.... bukan mudah nk dapat payung emas di akhirat......mudah2an wanita itu mendapatnya......................... walllahu'alam.

No comments: