Friday 8 February 2013

18SX : AKSI GILER WANITA CANTIK MEMBONCENG MOTOSIKAL TANPA SEURAT BENANG....


Entah kerana kepanasan atau kerana perkara lain, seorang wanita cantik sanggup berbogel (tanpa seurat benang) sambil membonceng motosikal di Jalan Raya Seminyak, Bali. Aksi tersebut telah mengundang rasa tidak selesa penduduk setempat.

"Itu foto asli. Temanku yang ambil kelmarin, Jln. Raya Seminyak, Bali. Kelmarin sih memang panas sekali, aku saja pakai helmet fullface kerana cuaca sangat panas," lapor Kusiadi (27), ketika dihubungi press detikOto, pada Khamis (7/2/2013).

Lebih pelik wanita cantik itu membonceng motorsikal dengan pose yang tidak biasa iaitu  menghadap ke belakang dan tidak mengenakan helmet. Seolah-olah sengaja ingin mempamerkan 'aset istimewa' yang dimilikinya.....!!!

"Kejadian yang kayak gitu sih jarang. Biasanya mereka cuma pakai ****** saja, dan biasanya menghadap ke depan. Tapi kejadian kemarin itu baru terjadi, terlebih orang asing itu menghadap ke belakang," ucapnya.

Namun begitu ianya bukan bermakna aksi topless bule ini sesuatu yang digemari di Bali. Berdasarkan pengakuan Kusiadi jika ada pelanggaran etika, mereka sering diamankan oleh petugas polis.

"Yah itu dilarang, kejadian ini sering diamankan oleh petugas polis. Bahkan petugas polis sering memberikan teguran dan membagikan baju untuk kes-kes seperti itu, melalui operasi ketupat atau zebra. Terutama untuk yang laki-laki, mereka kan sering bertelanjang dada. Kalau yang perempuan itu baru jarang," tutupnya.

sumber: detikcom

3 comments:

Unknown said...

Kalau gadis tu buat mcm tu kat malaysia?? Bayangkan!.... Hahahaha

Unknown said...

terima kasih atas informasinya..
kunjungi juga website kami model mobil

sukses selalu

Unknown said...

Jangan berhenti untuk terus berkarya, semoga

kesuksesan senantiasa menyertai kita semua.
keep update!Harga Toyota Alphard Bekas